שירות העברת טסט לרכב: הפתרון האידיאלי ללוח הזמנים שלכם



אפשר לומר בצורה חד משמעית כי שגרת היום יום של כולנו עמוסה במגוון רחב של משימות שונות אשר באות לידי ביטוי במשימות מעצבנות שלא תמיד נרצה לבצע, בין אם מדובר על הגשת טפסים כאלו ואחרים לביטוח לאומי, להתקין למענה ממוקדים טלפוניים, בירורי חשבוניות טלפון והגדול מכולם - הטסט השנתי של הרכב. במידה ואתם אכן מחזיקים בבעלותכם ברכב פרטי, ייתכן כי לא פעם שמעתם את עצמכם מחפשים אחר אדם שהיה עושה את הטסט עבורכם. ובכן, הרשו לנו להרגיע אתכם ולציין כי אכן קיים פתרון כזה - שירות העברת טסט לרכב, שירות שיאפשר לכם להעניק את המפתחות של הרכב לבעל המקצוע ולקבל את הרכב חזרה לאחר שעבר טסט. על כן, במידה ואתם אכן מעוניינים בשירות ועדיין לא יודעים מאיפה להתחיל, ריכזנו עבורכם בקצרה את כל מה שתצטרכו לדעת אודות השירות.

אז מהו בכלל שירות העברת טסט לרכב?

שירות העברת טסט לרכב הוא למעשה שירות אשר ניתן על ידיהם של מוסכים ניידים וכן, כולל בתוכו את התהליך המלא המתלווה אל העברת טסט לרכב. על כן, את אגרת הרישוי של הרכב יהיה עליכם לשלם באופן עצמאי ולאחר מכן, חלק מבעלי המקצוע יבחרו לקחת את הרכב לבדיקה או לחילופין לטיפול טרם תחילת הטסט, במטרה למנוע מצב בו הרכב לא יצליח לעבור את ההליך הייעודי. לאחר הכנת הרכב הולך איש המקצוע להעביר את הרכב את הטסט עצמו, מה שאומר להגיע ישירות אל מכון הרישוי, לשלם את האגרה, להמתין בתור ולבצע את הטסט בתקווה שהרכב שלכם אכן יצליח לעמוד בתקנים. 


במידה והוא אכן עבר, תקבלו את האישור הרלוונטי ותוכלו לנסוע חזרה הביתה. במידה והרכב לא עבר טסט, הרי שיהיה עליכם לקחת אותו למוסך במטרה לבצע את התיקונים הרלוונטים ולאחר מכן, לחזור אל מכון הרישוי ולבצע את כל התהליך במלואו מההתחלה. משכך, אפשר לומר בצורה חד משמעית כי מדובר על שירות שנועד לכל אותם אנשים שלא מעוניינים לבצע את כל הפרוצדורה הזו בכוחות עצמם. 

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

שירות העברת טסט עד הבית

גבריאל שירותי רכב מעניקים שירות מיוחד לאנשים שזמנם יקר להם , השירות  מתאים לאנשים שקשה להם עם הבירוקרטיה ומציאת המסמכים הנדרשים .

גבריאל vip דואג להעביר לכם את הטסט ולקבל את האישורים והרישיונות הדרושים.הרכב נאסף מבית הלקוח ונכשירו להעמידו במבחן השנתי ככה שתהיו רגועים לשנה נוספת ובטוחה!

חלק מהשירותים שלנו:

  • שירות העברת טסט
  • הכנה לטסט
  • זמינות
  • מהירות
  • מיומנות
  • רכב חילופי
  • הבטחה בטוחה ורוגע לשנה נוספת

העברת טסט לרכב במבצע!

גם בימים אלו אנו נותנים שירות VIP, חיסכון אדיר בזמן!

טסט עד הבית במחיר אטרקטיבי במיוחד!

אז למה אתה מחכה? אנחנו נעביר לך הרכב טסט - אנו נאסוף את רכבך, ישירות למכון הרישוי ונגיש את רכבך לטסט.

אלפי לקוחות מרוצים אשר חסכו זמן רב!

התקשרו עכשיו לפרטים נוספים - באיזור גוש דן והסביבה

השאירו פרטים ונחזור בהקדם:

 אמינות
 זמינות
 חיסכון בזמן
 רכב חילופי
  מקצועיות
יד מחזיקה מפתחות רכב
logo בניית אתרים